Waarom investeren in jezelf het beste is wat je kunt doen
Wist je dat succesvolle ondernemers veel investeren in hun bedrijf? Voor hen betekent niet-investeren stilstand en op de lange termijn zelfs achteruitgang.
Als zelfstandig professional ben jij je onderneming. Omdat het belangrijk is om continu in je bedrijf te investeren, is het voor jou dus cruciaal om in jezelf te investeren. Hoe? Door te zorgen dat je kennis en kunde op peil blijft. En door hulp te vragen aan specialisten in plaats van alle wielen zelf proberen uit te vinden.
Vorige week sprak ik Karin tijdens een telefonisch marketinggesprek. Karin was in 2014 gestart als zelfstandig professional en ze vond het hele ondernemersproces best lastig. Op een of andere manier was ze met haar bedrijf nog niet zover als ze wilde zijn.
Ze twijfelde of ze wel de juiste dingen deed. Vertelde ze wel goed genoeg wat ze kon betekenen voor mensen? Want waarom kreeg ze niet meer klanten?
Ik heb haar een aantal tips gegeven. Onder andere adviseerde ik haar om te versmallen – te focussen op een paar diensten voor één doelgroep. En om in haar netwerk te gaan testen of haar marketingboodschap wel duidelijk was. Vervolgens raadde ik haar aan om mijn online programma ‘Meer klanten door betere online zichtbaarheid’ te volgen. Dit programma is speciaal gericht op trainers, coaches en consultants die graag meer klanten binnenhalen, maar geen bergen tijd willen stoppen in acquisitie. Je leert onder andere een scherpe marketingboodschap te formuleren, inzicht te krijgen in je kernwaarden, je drive, je ideale klant, en hoe je deze klant op een consistente, herkenbare manier het snelst bereikt.
Ik moet het eerst zelf proberen, zei Karin… Okay…, maar hoe lang wil je daarmee nog doorgaan? Je doet dat al sinds 2014 en het levert onvoldoende op…
Zelf alles uitvinden is een valkuil voor veel ondernemers. De redenen zijn divers. Soms omdat ze geen geld (hiervoor) hebben, soms omdat ze denken dat ze het zouden moeten kunnen, soms omdat ze niet weten bij wie of hoe ze hulp kunnen vragen. Maar heel vaak omdat ze zichzelf niet waard vinden om in te investeren. Onbewust ontbreekt het ze aan zelfvertrouwen. Maar besef wel dat zolang jij het niet waard vindt om in jezelf te investeren, klanten dat ook niet zullen doen….
Ben jij het waard om in jezelf te investeren?
Dan heb ik een interessant aanbod voor je. Schrijf je vóór 15 juli in voor het online programma ‘Meer klanten door betere online zichtbaarheid’ en ontvang maar liefst 100 euro korting. Gebruik hiervoor code zomer2017 bij je inschrijving.
Tijdens deze training leer ik je 8 manieren om je te onderscheiden en voor herkenning te zorgen. Hierdoor word je beter zichtbaar en krijg je meer klanten zonder dat het je veel extra (acquisitie)tijd kost. Deze 8 manieren zijn verpakt in 8 lessen; tenslotte is er nog een 9e les waarin je je marketingplanning maakt. Elke week ontvang je een nieuwe les en dus ben je na twee maanden klaar met het programma. De training start op het moment dat jij je hebt aangemeld en de factuur is voldaan. Je hoeft dus niet te wachten tot een bepaalde dag of datum. Jij hebt de regie.
Klinkt dit voor jou als een perfecte manier om aan je online zichtbaarheid te werken zodat je meer klanten krijgt? Meld je dan nu aan.
Deelname aan deze training kost normaliter € 347 ex btw (Silver pakket). En nu betaal je hiervoor dus slechts € 247 ex btw!
Lees hier meer over het online programma, over de drie verschillende pakketten die er zijn en over de extra bonussen die je erbij krijgt.